pagi yang indah...yang ceria...dengan bangganyer aku aku membangunkan diriku untok membuka pintu....hahhah..sungguh teruja aku...selalu nyer aku pakse aishah untok membuka pintu bilik ku yang macam kapal pecah ituh....dengan pujukan rayu ayah untok meneman beliau pergi breakfast...terpaksa lah aku turut kan kalo tak aku tak dapat duet untok lepak di mcd bersama orang yang tersayang iaitu kure-kure ku
(aishah nasuha)...heheheeh....bodoh punyer kure-kure...hari ini aku kener blnje diew
GCB!!!!!ader kew patot diewp buli aku..ko sungguh KEJAM kure-kure....!!!!!
No comments:
Post a Comment